close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שיש דקטון - לבחור בטוב ביותר!

מערכת שורשב כסליו, תשפא18/11/2020

שיש דקטון מיוצר בסינטור שהינו טכנולוגיה מתקדמת ביותר לייצור שיש עבור מטבחים. המאמר יפרט את מרכיביו, יתרונותיו וחסרונותיו של השיש ומדוע הוא הטוב ביותר

תגיות:
כיצד בוחרים שיש במטבח?
כשאנו מחפשים שיש עבור המטבח אנחנו צריכים לדעת היכן אנו רוצים אותו, מהו גודל השטח לו נזדקק, מה המטרה ומה הציפיות שלנו מהשיש. האם העיסוק במטבח הוא אינטנסיבי, האם השיש צריך להיות פרקטי וחזק או גם אקסקלוסיבי ועמיד. צריך לדעת שאין לוותר על שום תכונה או יתרון ולהתפשר על שיש זול ופחות איכותי. בנוסף, לפני בחירת השיש צריך להתאים אותו לעיצוב הבית ולפחות לעיצוב המטבח. ישנם סוגי שיש כמו דקטון המתאימים לכל סגנון.

שיש דקטון הספרדי עשוי מתרכובת של קוורץ, פורצלן וזכוכית בתהליך בו האבן מגיעה לטמפרטורה גבוהה
בלחץ גדול ולכן הוא איכותי יותר. הלוחות שלו מגיעים בגדלים שונים ויש להם יתרונות רבים במטבח.

יתרונותיו של השיש
כיום בבתים בהם רוצים לחפות את קירות המטבח בין הארונות בשיש ברמה גבוהה, מומלץ להשתמש במשטחי שיש דקטון למטבח המתאימים לחיפוי קירות, הוא מספיק חזק גם כדי ליצור ממנו משטח לאי במטבח. בנוסף, זהו שיש עמיד לאורך זמן שאינו נשחק. הוא בעל אטימות גבוהה ועמיד בפני נוזלים וכתמים. ניתן להניח על המשטחים שלו סירים חמים מבלי לגרום נזק ואף לחתוך על השיש ללא חשש משריטות. הוא עמיד מפגיעות של חפצים כבדים ובפני קרח ותנאים קיצוניים אחרים. זהו שיש קל לניקוי וגם אם חומרי הניקוי חזקים במיוחד, הוא עמיד אליהם. ניתן לעשות בו שימוש אף ברצוף חוץ כי הוא עמיד בקרינה של אולטרה סגול ואינו דוהה בשמש. בשל העמידות הגבוהה שלו הוא מתאים גם לריצוף פנימי כמו חדרי אמבטיה ולא רק בתור שיש למטבח. מעבר לכך, המראה שלו יוקרתי, אלגנטי, עשיר וחדשני. הוא מגיע בגוונים רבים עם טקסטורות מעניינות וגמורים ממתכת או פלדה. אדריכלים רבים עושים בו שימוש לעיצוב הבית ובעיקר בתור שיש למטבחים.

חסרונותיו של השיש
כמעט ולא ניתן למצוא חסרונות לשיש דקטון, אם כי החיסרון היחיד שלו הוא המחיר. בשל הביקוש הרב אליו והיתרונות שלו, הוא יקר ולא כל אדם יכול להרשות לעצמו את העלויות. לפיכך, חשוב לעשות סדרי עדיפויות, להוריד בעלויות ארונות המטבח או באלמנטים אחרים ולרכוש את השיש שישרת אתכם לאורך שנים באופן המיטבי ביותר.

מדוע כדאי לבחור דווקא דקטון למטבח?
לשיש דקטון יש יתרונות רבים ואם זה לא מספיק כדאי לדעת שלעומת סוגי שיש אחרים הוא המוביל והטוב ביותר מבניהם. אם למשל משווים אותו לשיש סיליסטון ולשיש קיסר, הדקטון מיוצר מפורצלן שהוא חומר הרבה יותר עמיד וחזק מהקוורץ עליהם מבוססים שני הסוגים האחרים. את הדקטון ניתן להשיג בשיש איציק שיש יוקרה למטבחים, ולקבל שירות אדיב ומהיר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה